לוגו

נעלי בלרינה לילדות ולנשים: המותג הבינלאומי Pretty Ballerinas הגיע לישראל

בשנים האחרונות ניתן להבחין במגמה שבמסגרתה יותר ויותר מותגים בינלאומיים מגיעים לישראל, לאחר שנים ארוכות של דרישה מטעם הקהל הישראלי. למעשה, אחד מהמותגים המובילים שנחת כאן בארץ ומצליח ליצור מענה אופנתי ועל זמני לנשים הוא המותג פריטי בלרינס. מה חשוב לדעת אודות המותג הספרדי והיכן ניתן לרכוש? כל הפרטים בכתבה הבאה.

פריטי בלרינס – קולקציות נעליים ייחודיות

המותג פריטי בלרינס נחשב לאחד מהמותגים החזקים והבולטים בעולם האופנה, ולא בכדי. המותג נוסד לראשונה בשנת 1918, כאשר מאז ועד היום המעצבים של המותג מקפידים על פיתוח וייצור של נעליים אופנתיות המשלבות גם נוחות ורמת איכות וגימור מצוינים. ברבות השנים הצליח המותג לצבור קהל לקוחות נאמן, לצד כוכבות על מכל רחבי העולם שנעלו את הנעליים של המותג לשטיחים אדומים, אירועים חשובים וכן בחיי היום יום. לאור הביקוש כאן בישראל, המותג הושק מחדש בשנת 2005 ולו מספר סניפים ברחבי הארץ. נוסף לזה, מבחר מגוון של נעלי בלרינה לילדות ונשים ניתן למצוא גם באתר הרשמי וגם בחנויות הפיזיות, ובכך להצטרף לקהל הלקוחות הנאמן המורכב לא רק מסלבס אלא גם מנשים וילדות המתחדשות בנעלי המותג, בין אם בחנות או דרך רכישה באתר.

מדוע כדאי לרכוש דווקא ממותג בינלאומי כמו פריטי בלרינס?

עולם האופנה חווה שינויים משמעותיים בעשור החולף, לא מעט בזכות קהל הצרכנים וחובבי האופנה המבקשים  לבצע את הרכישות שלהם דרך האינטרנט, ולא דרך החנות הפיזית. האתר של המותג הוא בדיוק מה שאתם מחפשים בשביל יצירה של חווית רכישה מהנה ואפילו חסכונית בזמן, מאחר וכל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר, לבחור את הנעליים ולאחר ביצוע של תשלום מאובטח, לקבל אותן במשלוח מהיר, לצד אפשרות לבקר גם באחת מחנויות הרשת לטובת מדידה, ובדיקה של מידת ההתאמה של הנעליים. באתר תמצאו מגוון רחב של נעליים לנשים כמו גם לילדות, לצד קולקציות מיוחדות כמו למשל קולקציה של נעלי כלה. עם שימת דגש על תהליך פיתוח וייצור מוקפד וכן שפע של דגמים קלאסיים וטרנדיים, אין ספק כי ההגעה של המותג לישראל היא בעלת השפעה חיובית מאוד על עולם האופנה וכן על היכולת להשקיע בעצמכן, ולקבל תמורה מלאה המגיעה לידי ביטוי במסגרת של רכישת נעליים מבית מותג ספרד מוערך ואהוב, שכעת הגיע לישראל.

קולקציות חדשות לצד דגמים שאף פעם לא יוצאים מהאופנה

שימת הדגש של פריטי בלרינס הוא על מתן של ערך מוסף בעבור כל לקוחה, באמצעות שילוב של קולקציות חדשות המבוססות על נעליים שטוחות, נעלי בובה וכן נעלי עקב. ההקפדה על תהליך ייצור המבוסס על שילוב של חומרי גלם איכותיים, התאמה לטרנדים חמים כמו גם דגמים קלאסיים שאף פעם לא יוצאים מהאופנה הם האלמנטים שהפכו את המותג למותג מוכר שמאז שהגיע לישראל זוכה להתעניינות הולכת וגוברת מצד קהל הפאשניסטיות שמבין כי מדובר בהזדמנות נהדרת להשקיע את הכסף בחוכמה, ולקבל בתמורה נעל מבית מותג על כמו המותג האהוב פריטי בלרינס.

לסיכום

לאחר שנים רבות של התעניינות, המותג הספרדי פריטי בלרינס הגיע לישראל. אם אתן בדיוק רוצות לבצע רכישה של נעל, זה הזמן להיכנס לאתר הרשמי או לבקר בחנות הרשת בעיר ירושלים, ובכך לנצל את ההזדמנות ולהצטרף לקהל לקוחות המורכב מכוכבות על, כוכבות רשת וכן נשים מכל רחבי הארץ ומהעולם המקפידות לבצע את הרכישה של הנעל דרך מותג ספרדי אהוב, טרנדי ועל זמני כמו פריטי בלרינס.

נגישות